The key to change... is to let go of fear!

Idag blev det Zumba på morgonen. Känns oerhört skönt att komma iväg och göra något som bara är till för mig!

 


Skulle behöva införskaffa mig i ett par nya träningsskor då jag känner att dem jag har gjort sitt för två år sedan. Har hittat en massa fina på nätet då det är rätt uppenbart i affärerna att inomhusskorna inte har säsong just nu.  Så roligt när killen på Stadium skrattar och klämmer ur sig ”Ja alla är ju inte som du och börjar med ren vilja. Många börjar efter nyårslöftet i januari och DÅ har vi MASSA skor.” Humor!


 


Råkade snegla in på Ur&Penn på vägen hem, DUMT gjort!!


     
               
 Kan inte låta bli att skratta gott mellan varven… Jag tror jag är förföljd av en låt då den alltid spelas inom loppet av 5 minuter oavsett radiostation eller vart jag befinner mig. Gillar den dock skarpt!

  

Robyn imponerar mig gång på gång då hon bara slänger ur sig bra låtar för tillfället. Den nya favoriten är Tell you’r girlfriend.




Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0