Träning

Har stått stilla sedan i tisdags med träningen då jag tog ut mig totalt. Igår efter ett gäng sniglar, 4 flaskor vin och alldeles för långt in på småtimmarna lovade jag Marcus att vi skulle gå och träna som idag.

 

Då vi inte ville framstå som två äckliga gammelgubbar/tanter bestämde vi att funky kidz inte var något för oss och Marcus var väl inte så förtjust i Afro så vi körde ett hederligt gympass. Skönt att vara igång igen!

 

Missar dock Zumba marathonen i morgon då jag ska ut och resa lite. Men jag ser fram emot nästa veckas nya Body Pump pass! Ska bli så kul att se hur upplägget är och om man orkar ta i som man borde.

Ha en underbar helg!



Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0