Cross för nybörjare

Fick en fråga i lördags av en vän som åker cross om jag skulle kunna tänka mig att testa. Fick då denna lapp kastad till mig och en lagom stort smile klistrades på läpparna!



Förhoppningsvis får jag med mig Tessan då Putte tyckte det var en toppen ide. Så nu finns det som jag ser det två saker som kan hända...

1 Jag kommer dra på full gas och vurpa bakåt/dra på tvärnit i ren rädsla och vurpa över styret.
2 Jag kommer bli adrenalinejunkie av detta och vilja göra om det igen och igen.

Skrattar lite av tanken att lilla jag ska testa cross, men har ju varit nyfiken ett tag så varför inte? Ge upp den där fega lilla skiten inom mig som är rädd för det mesta som är nytt och bara ge mig hän istället för att backa utan vettig orsak!

Veronica

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0