Träningen

Träningen gick över förväntan och helt klart ett pass jag skulle kunna tänka mig att fortsätta gå på. Det kändes än roligare när instruktören kom fram efteråt och gav beröm för ens insats!  Så här dag tre så känner jag mig aningen mör i kroppen men hade nog väntat mig mer smärta så här på tredje dagen som normalt sett brukar vara värst. Dock var värken olidlig samma kväll(?!) vi tränat och dagen efter ska vi inte ens prata om! Så nu har jag lovat mig själv att inte göra sådana här uppehåll med mina träning igen.

 

I morgon är det dags på nytt igen med antingen functional moves, bodypump eller gym. Jag hoppas på att mina biceps gett med sig lite mer, samt mina lårmuskler för ingen av dem är riktigt fit for fight ännu. Stretching är det som gäller var och varannan timme för min del!

 

Skulle behöva ge mig ut på jakt efter ett par nya skor då mina hängt med lite för länge och stunset i dem är tvärslut.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Man återhämtar sig hyfsat snabbt! Imorgon tar vi i med nya tag (och fyllda magar!) och köööör. Så får du avgöra om du vill köra mig styrkepass eller ett eget ;-)

2011-04-24 @ 22:01:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0