Förbereder mig på att dö...

Ja lite så känns det just nu. Skall om en stund ta och pallra mig iväg på ett Bodypump pass och har egentligen ingen aning om vad det är jag ger mig in på efter ett års uppehåll från träning i alla dess former. Visst har man varit ute en del och promenerat men det är ju ingenting… Varken mat eller sömn har funkat den sista tiden så det lär ju även det ha sin lilla roll i hur det här kommer att gå. Den som lever får helt enkelt se!


 


Utöver det hittade jag massa fina SUPERBILLIGA klockor här om dagen så kunde inte låta bli. Fick bli ett par till min älskade mor också när jag ändå var igång!

 




 Har pysslat en massa här hemma då jag verkligen var spyfärdig på över att det ser ut som ett halvfärdigt hem. Klädgarderoben i hallen fick sig en massa skohyllor så nu kan man faktiskt våga öppna dörren och visa hur det ser ut där inne utan att behöva skämmas. Tavlor har åkt upp lite var stans och så skall det givetvis piffas lite till innan jag är nöjd med diverse införskaffade hyllplan! Sen skall det utökas med två fotpallar, turkosa plädar, en golvlampa, tavellister, ramar och lite annat smått krimskrams.

I övrigt tänkte jag hoppa upp på kvasten och flyga till blåkulla och komma tillbaka någon gång i slutet av veckan. Önskar er alla en underbar påsk!


Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0