I got dreams...

Sitter ner i min ensamhet med dov lugnande musik från Mayer och försöker rannsaka mig själv och mitt liv efter ett samtal med min doktor. Det blev så himla påtagligt att det varit en hel del för mycket stress både i det privata och på arbetet som påverkat mig negativt. Så här är jag mitt i allt kaos där jag stannat upp och försöker reflektera och sortera in händelser i fack som skall arkiveras, ändras eller förbättras.

Varför är man så fantastiskt dålig på att stanna upp i vardagen och reflektera? Jag är expert på att springa och prestera så det blivit ett äckligt måste som kommit och bitit mig i mitt eget arsle!

Men jag har drömmar, jag har mål… De har bara blivit rätt skapligt försummade ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0