Not all those who wander are lost!

But today I'm lost as hell!!

Herre min gud vilken dag! Det bara snurrar i skallen av alla frågor, nyfikenhet, rädsla, förundran, glädje... Det är en hel del förändringar som kommer ske i mitt liv innom en snar framtid.

Tror jag är inne i en sådan där period då jag fått nog, när något drastiskt måste göras bara för att jag kan! Haha, visst låter det moget för en 28-årig tjej som mig att känna sig som en revoltisk 14-is? Det började med ett enkelt infall av att klippa snedlugg som helt plötsligt blev en hel lugg igår... (Tack älskade syster!) Denna lugg fick mina kollegor att inte känna igen mig när jag dök upp på jobbet, vilket roat mig nästan hela dagen! Komplimangerna har haglat trotts att jag känner mig fruktansvärt osäker på min nya frisyr ala Loreen!

Vi har idag även startat en liten tävling på jobbet mellan mig Mattias och Camilla. Vi hittade en låda med stegräknare och nu jäklars är det game on för hela slanten! Det har resulterat i vissa små spontana fusk för att reta upp varandra. Som jämfota hopp genom korridoren förbi hela fikabordet, ryck i högerbenet.. Ja, you name it! Tror de andra kollegorna undrar om friskhets nivån borta i vårat hörn anses normal för tillfället?!

Tog tag i något helt annat som också hammant åt sidan idag. Jag har tagit upp min BP träning igen, hur kul som heldst och är så glad att jag trotts allt tog mig orken och framförallt tiden att ta mig till Thomas pass. Och glädjen som strålade ur hans ögon när han fick syn på en skapade den där kännslan av vilja igen. Inge mer uppehåll från ett pass med en instruktör som verkligen triggar mig att presstera mitt bästa! Fy i helskotta så intensivt det nya passet var idag och de menande, stöttande och drivande blickarna fick mig att plocka fram den sista gnuttan ork! Tanke är att jag skall dansa i morgon också, får se hur det går med stor risk för en jäkla träningsvärk i ben, rumpa, axlar och rygg...

Today I'm alive even though I'm totally lost, and I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0