What was I thinking?

Jag är nu mera en studerande heltidsarbetare. Hur jag tänkte nu? Ja vid det här laget så vet ni som känner mig lite bättre att jag tenderar att göra saker som faller mig in för stunden och ibland gör saker utan att tänka för det känns kul, spännande eller utmanande.


Höll dock på att få en chock när boken trillade ner på mitt utlämningsställe. Att den var 1809 sidor lång visste jag redan när den beställdes. Men att den skulle vara så här tjock hade jag nog inte riktigt räknat med.



Målet är minst 50 sidor per dag. Vilket har skitit sig både igår och idag pga två stora projekt jag har på jobbet som minst sagt krävt all min tid i början på veckan. Men jag vill inte klaga vi har två riktigt bra projektgrupper som arbatar med dessa ordara och jag är aningen spänd på projeket som är i Ryssland. Kommer jag få åka över eller inte? Och vågar jag? Jag menar, jag är ju ändå kvinna och rätt ung... Men med lite äldre och erfarnare kollegor kanske man klarar sig bra? Finns det någon som kanske läser det här där ute i ingenmansland som har varit där och har några egna reflektioner att dela med sig av? Vore hemskt kul om någon sådan trillade in på min lilla blogg och fick för sig att skriva ett par rader.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0