Today I'm your superwoman!

Känner mig som en superhjälte som man hållt på hela dagen. Från det ena projektmötet in i det andra och vipps så var dagen slut. Hem, in i duschen, raka benen (?!), förbereda inför maten, byta om, åka till träningen och hem för att laga två olika maträtter(?!). Fråga mig inte varför det blev två, men jag antar att jag någonstans tyckte att det kunde vara bra... Det blev en paj och ett gäng fyllda paprikor.

Det är först nu jag sätter mig ner och andas ut! Jag borde sätta mig ner och plugga eller jobba lite till men jag tror att jag ska ge det ett ärligt försök att gå upp igen vid 5 i morgon istället och ta mig till jobbet tidigt.

Hur har din dag varit?


Kommentarer
Postat av: Björn

Mycket bra, var glad och pigg mest hela dagen och fick avsluta kvällen med fina vänner och massa skitsnack :)



Kram.

2012-02-08 @ 08:40:34
URL: http://bjornwestergren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0