För första gången..

För första gången i mitt liv gör jag något som skrämmer skiten ur mig! Jag ska inte bara köra bil i Stockholm (ni som känner mig vet att detta är bland det värsta jag vet..) utan jag ska träffa en vilt främmande människa från ett annat land som lyckats charma mig totalt!

Nervös, är bara förnamnet! Och hur löser man allt praktiskt om det nu skulle klicka? Hur blir det med jobb, familj, vänner, ens hem.. Det är KAOS i huvudet men ändå inte... Visst är det underligt, jag som alltid velat ha sådan kontroll eller ordning och reda kanske är ett bättre ordval. Att jag nu bara finner mig i allt trotts alla frågor.

Jag är SUPER nervös men samtidigt förväntansfull och oerhört nyfiken!!

Är det min tur nu?


Kommentarer
Postat av: Hanna

GUD vad kul o spännande!



Lycka till!



Kramar!

2011-10-31 @ 18:18:10
Postat av: Veronica

Jag är JÄTTE nervös Hanna!! Men det ska bli så oerhört kul och få träffas och se hur det känns.



Det kan ju bara gå bra eller dåligt! :)



Kram

2011-10-31 @ 19:15:12
URL: http://justbe.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tycker du är JÄTTE modig och du gör helt rätt!



Kramiz

2011-11-01 @ 18:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0