Ett försök till bildtöld och tre snutbilar senare...

Fick ett samatl runt 03.30 tiden från en hysterisk lillasyster som skriker "DU MÅSTE SKYNDA DIG UT DET ÄR NÅGON SOM FÖRSÖKER SNO DIN BIL!!!!!!!!!!!"



Upp som en galning utan kläder och ser en jävla idiot stå och hänga på MIN bil medans syster och Sofie står och skriker åt killen att gå där ifrån, att han skall låta bli bilen. Kommer på mig själv med att knacka för kung och fosterland på rutan och skrika "DIN JÄVEL LÅT BLI MIN BIL". In i sovrummet och på med första bästa klädesplagg jag kunde hitta och mobilen i högsta hugg ringandes till snuten. Fick på mig linnet ut och in och ja gud vet allt som blev fel.. Får tag på snuten som kommer på 4 min med tre bilar och strax innan hade killen ifråga smitit från platsen...

Tack och lov fick det tag i det lilla aset!!!

Det pumpade i det läget ENORMA mängder adrenalin genom min kropp! Fy fan vilken natt!!! Och vilken slump att syrran gick förbi PRECIS när detta hände!

Veronica

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0