Viktras och nytt jobb

Har tyckt brallorna hängt en massa i rumpan redan efter någon timme från det att de är alldeles nytvättade... Ställde mig på vågen här om dagen och mycket riktigt har kilona rasat till 51 kg!





Blir till och skaffa en ny garderob som det ser ut nu. Vilket också ser ut att bli ett faktum då jag nyss fått veta att jag börjar på nytt jobb om ett par dagar. Lite mer stil på kläderna krävs och attityden skall vässas något mer. Är riktigt spänd och förväntansfull på det nya. Vem hade kunnat ana att jag skulle jobba med it efter att ha gått bull och kastrull under skoltiden?

Ha en underbar dag!

Veronica

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Då väger vi nästan lika mkt nu, min våg stannade på 50,7! Så du är ju längre än mig dessutom ;-) Nu får du inte rasa mer i vikt *ser bestämd på*



2011-01-11 @ 12:06:33
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Då skulle jag ju känna mig som en heffaklump i din & Nadjas närvaro :P



Vad roligt med nytt jobb! Men vad i hela friden är "bull & kastrull" för gymnasielinje? ;)

2011-01-16 @ 18:34:33
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0