If..



Veronica

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Seriöst, jag är ju lika värdelös på att svara på kommentarer märker jag ;) Men du, nu känner jag mig helt lost. Barnen? Vad fan har jag missat? Har ni barn eller din sambo sen tidigare? HUR har jag kunnat missa det? :P



Hur går det på nya jobbet? Själv jobbar jag knappt alls längre, orkar inte vid sidan av skolan och är dessutom så trött på SJ. Magen mår bra, opererades för gallsten i slutet på november och sen dess har jag inte haft några problem alls. Inte någon ballongmage, inget ajaj eller illamående. Dock lever magen rövare en del, akuta toabesök och mkt gaser. Men det beror väl säkert på att den fortfarande försöker vänja sig vid att inte ha någon gallblåsa antar jag. Skolan går framåt, tufft men kul! Snart färdig :D



Kramar

2011-02-09 @ 12:06:21
URL: http://emelinda.gopshusgarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0