Med lite tur…

Med lite tur kommer min skänk in på lager igen under nästa vecka. Så håller för tillfället tummarna då jag verkligen vill få ihop allt där hemma så det ser ut som ett fullt beboeligt hem. Klart det är ett hem idag men ett där det känns varmt och välkomnande att kliva inanför dörren. Det stora som är kvar är hallen, där bland de sista stora möblerna skal in. Tanken är det skall vara en skänk med en hylla över och mellan dem mer mot överhyllan skall en ”skohylla” lackas om i silver. Tanken är att lägga fina tidskrifter med fina framsidor som Allt Om Mat, Allt i Hemmet eller Elle Interiör på.

 

Sen har vi vardagsrummet som behöver lite kärlek. Det har blivit ett par nya gardiner i turkost som gav en hel del värme. Tanken är att det skall upp lite hyllor, tavlor, stål fjärilar och någon form av fåtölj eller rent av en liggfåtölj i tyg eller rotting med tillhörande kuddar. Skall försöka sälja mina malmbyråer i ek som jag inte ser något behov av längre. Har en hel del annat där hemma som jag skulle vilja göra mig av med så det kanske är dags att samla ihop allt och lägga ut en annons på blocket?!

 

Sakta men säkert tar det form av ett hem där jag kan trivas och leva ett bra tag till om livet inte tar någon drastisk vändning framöver förståss. Men det får man ta då om det blir aktuellt!


Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Då hänger jag med! Förstår att du vill så mycket med hemmet, jag längtar tills vi hittar ett nytt hem så jag kan börja fixa! Och ett jobb tack så jag har råd haha

2010-09-17 @ 12:39:52
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Nadja

Ja...2laxaldrig ;-)

2010-09-17 @ 13:07:22
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0