En riktigt skön fredag på alla sätt och vis.

Det har varit en riktigt skön fredag på alla sätt och vis.

 

Morgonen började med ett segt uppvaknande i sängen, vilket för ovanlighetens skull var riktigt skönt. Att få ligga och dra sig en liten stund extra under täcker och mysa…

 

Kom till jobbet och fick bort mycket surdegar som tagit plats på bordet. Många skratt och ett litet möte med information om nya priser.

 

Blev sedan ”avbruten” mitt på dagen för ett litet möte som värmde gott i hjärtat. Gillar lugnet och den varma sidan!

 

Blev sedan en rolig bilresa ner till stan för en lunch med Åsa. Det märks att man brukar köra bil ensam.. Det liksom kränger lite väl mycket ibland för de stackars människorna som vågar agera medpassagerare. ;)

 

Att tanka bilen trodde jag inte skulle bli en särskilt spännande upplevelse men även här fick jag ett leende på läpparna. Detta även fastän jag bara ville hem och kasta mig i sängen och sova, var så otroligt trött av någon anledning.

 

 

Ska strax hämta upp tvätten för att sedan göra mig ett par varma mackor med massa gott i och slå på en film. Det är helt enkelt fredagsmys!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0