Tankar en tisdags kväll..

I skrivande stund står maten i ugnen, ljusen brinner för fullt, Adam Lambert spelas på lagom nivå och jag myser inombords av lugnet som lagt sig.

 


Har monterat ihop soffbordet alldeles själv och känner mig faktiskt lite så där små nöjd. Lite patetisk kanske men man får glädjas åt det lilla ibland! Har möblerat provisoriskt med den röda lånesoffan för att få en uppfattning om rymd. Bordet skall så småningom lackas vitt då det tyvärr ej fanns i den färgen original.


Har haft en riktigt skön helg med folk som står mig varmt om hjärtat. Först en fotografering i Stockholm, fest hos CJ’s trevliga jobbarkompisar som slutade i en helkväll trotts att vi skulle hem senast 23.00. Hamnade på Collage’s vip avdelning utan att betala för något resterande del av kvällen tills klockan slog 03.00. Blev tjenis med vad jag tror var ägaren och Britten Mark som bjöd oss på allt. Hemåt i en taxi för en snabb matdepå och vips så var klockan 04.00(?!?!).  Och sist men inte minst en James Bond Bal hemma i Katrineholm med RT.


      


Så där är min mest galna helg på länge som gav mig något annat att fokusera på än min vardag som stundvis just nu känns rätt jobbig fast jag inte riktigt vill erkänna det för mig eller någon annan. Men jag antar att det här är en del av mig som växer, känner efter, analyserar och till slut kommer fram till ett vuxnare och mognare jag!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0