Stort!

Eller ja det känns i alla fall stort för mig… Ska möta upp världens raraste fastighetsägare Björn idag för att hämta nycklarna till mitt nya hem! Verkligen super rart att få tillgång till lägenheten innan kontraktet börjar. Dessutom har han lägenheten helt omtapetserad och städad tills jag kommer tillbaka från Sälen. Hur underbart är inte det?  Så jag kan i princip flytta in redan på söndag men känns som det är lite väl hastigt med tanke på när jag är hemma..

 

Så nu kan jag kika upp ikväll och måtta lite och bestämma mig för hur jag ska ha det i vardagsrummet. Där är den stora frågan om jag ska ha två 3:or eller om man skall ha en lika dan modell som idag?! Och farsgubben pratade om att jag tydligen skulle få plats med ett matbord för 8 pers.. Det ska vi nog allt bli två om! ;) Men o andra sidan har han haft rätt om kvadraten i andra lägenheter så kanske är det jag som blir slagen på fingrarna?!



♥ Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Blev det den som behövdes helrenoveras? Kram

2010-01-26 @ 19:41:36
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0