Måndag

Paniken inom mig släppte igår efter diverse samtal men fy tusan vilken obehaglig känsla det är att inte känna sig hemma i sitt eget hem! Det märks ju tydligt att mitt hem är min bor och min fristad. Platsen där jag normalt sett trivs bäst. Känner mig rätt naken över att inte känna mig hemma någonstans just nu. Men allt går över och jag mår bra!

 

Blev väl lite av en chock när jag kom innanför dörrarna efter en helt fantastisk helg. Har varit omringad av folk som betyder mycket för mig och haft så fruktansvärt kul! Ska försöka fokusera på de bra sakerna för att inte tappa fotfästet igen!

 

Har även avklarat årets första arbetsdag vilket känns riktigt bra!

 

Dagens tänkvärda:

 

The most memorable people in life will be the friends who loved you when you weren’t very lovable!


Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas du slipper känna den paniken igen!

Ta hand om dig gumman.

2010-01-04 @ 21:23:13
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0