Måndag underbara måndag

Idag har jag fått en hel del utrett och jag känner mig mäkta stolt över mig själv för att ha tagit tag i en massa jobbiga saker jag under en tid lagt åt sidan. Det som nu saknas är ett samtal för provtagningen.

 

Jag känner mig lyckligt lottad för att ha folk runt omkring mig som verkligen finns där. Ni är guld värda! Och jag hoppas att jag kan finnas för er så som ni finns för mig!

 

Många planer för framtiden finns och jag ser ett ljus i tunneln även om det är en del jobbiga saker kvar att ta sig igenom. Men jag vill inte fokusera på det som är mindre roligt utan ser på allt som får mig att må bra i första hand!

 

Snart är det även dags för sälen resan vilket ska bli hysteriskt kul!

♥ Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0