Den är kanske hittad..

Har kikat på en lägenhet idag och det är första lägenheten som kännslan av "detta kan bli mitt hem" inafann sig i mig! Stort ljust och öppet... Precis som jag gillar det!

Någor onödigt dyr men skit sak samma bara jag slipper få en sak till att tänka på nu. Kan jag hitta en plats där jag kan finna lugn o ro så kan det få kosta lite extra. Ett STORT minus är dock inflyttningsdatum men det kan kanske diskuteras. STORA fönster hade den också! Idag är humöret uppåt och jag mår bra!

I morgon är det planerat lite roligheter och jag har något att blicka fram emot och längta till!

Jag har egentligen så mycket att skriva om men känner inte riktigt att detta är rätt forum längre. Byta blogg kanske? Synd för jag gillar denna adressen men hade vart skönt med en låst del. Ska klura på det ett tag till men förmodligen kommer det sluta med att jag behåller och låser denna.

Det enda jag saknar är kramarna just nu... Men vet att dem finns där bara jag själv vill!

Ha nu en underbar dag så ska jag njuta av min lilla ledighet innan det är torsdag och dags för att jobba igen!


Veronica

Kommentarer
Postat av: Björn

Oj massa nya inlägg från dig nu, har suttit och väntat på de :) låter ju underbart med lägenheten, hoppas så det löser sig så att du kan ta den, som du säger så kan det få kosta lite extra om du trivs bra där och så :)



Ta hand om dig, kram.

2010-01-05 @ 19:13:18
URL: http://pfmylife.wordpress.com
Postat av: Nadja

Du kan få en kram av mig? :) vad har du hittat för lägenhet? Saknar dig massor... Kram

2010-01-05 @ 20:11:14
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Cicci

Va härligt gumman att du kanske hittat "hem!!! Här kommer en jättekram till dig!!! ses imorron!

kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram

2010-01-06 @ 11:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0