Fredag

Jag försöker vara stark med det går så där just nu… Jag vet att jag är långt ifrån ensam om att titta på den där stackars telefonen som om den vore liv eller död. Men vad gör väl ett sms eller ett samtal bättre? Varför känner man ibland att man behöver den där bekräftelsen från någon annan för att finna lugn inombords? Japp jag har helt klart en liten resa med mig själv att se fram emot men någonstans känner jag mig stark och jag tror att allt det som händer kommer att göra mig än starkare!

 

Så för nu kommer jag släppa alla de känslorna som svallade över igår eftermiddag. Tusen tack till Cec för det peppande samtalet!! Snart åker vi tjejer iväg på spa och får tid att unna oss lite gottigt. Ska bli riktigt skönt och kul att träffas igen!

 

Redan till helgen händer det en hel del kul. Idag fyller lillasyster år så det blir lite kalasande och mys med familjen. I morgon blir det en sväng och hälsa på en gammal kollega och vän jag inte sett på länge för att shoppa, prata strunt och äta gott. Söndagen kommer gå åt till att tvätta och pyssla i hemmet.

Hoppas ni alla där ute får en underbar helg!


♥ Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0