Knugens Kurva

Det blev en spontan tripp till Knugens Kurva med syrran efter jobbet idag. Blev riktigt förvånad över att det var så mycket folk där med tanke på vad det är för dag! Trafiken var något värre än jag hoppats på men vi båda kom hem hela och vad jag vet så är även bilen hel.

 

Blev en lampa och ett par tavlor rikare. Fick lite inspirationstips med mig hem som tål att sugas på ett tag. Sakta men säkert tar det form av ett hem. Längtar dock efter min soffa, så ska ta och kika med möbelfirman om status i morgon.

 

Konstaterade även för en liten stund sedan att det snart är dags att fylla år igen. 26 år.. Ja det är väl kanske inte direkt någon ålder men ändå.

 

Hoppas ni alla har en underbar Valborg!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0