Söndag

Har ägnat mig åt att tvätta fönstren eller ja i alla fall 4/5 av dem. Alla handdukar blev dyngsura så jag gav upp. Kräks vad mindre kul det är att tvätta fönster! Blir till att ta hand om de sista två i morgon om jag inte prioriterar träningen eller om det regnar/blir för mörkt!

 

Ska ner och träna om några timmar vilket ska bli hemskt kul. Ett pass med en tjej som är fantastiskt duktig på att rycka med sig folk och ge det lilla extra! Grym musik har hon också på sitt pass! Tyvärr börjar jag känna mig lite små krasslig och går och nyser hela tiden. Förkylning på gång kanske? Hoppas inte för det har jag varken tid eller lust med!

 

Kanske dags att kasta in sig i duschen o göra i ordning sig för den här dagen? Kasta av sig mysbrallorna för dagen så att säga?! Ut en sväng i det fina vädret?! Eller kanske plantera om det där rosmarin trädet innan det fryser ihjäl på balkongen?! Beslutsångest!


 


Hoppas ni får en fin dag vart ni än befinner er!

Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hihi....ja du får hålla allt du kan hålla! =) Jag vill inte vänta så läääänge...gah! Hur står man ut?

2009-09-21 @ 12:01:13
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0