"Modell"

Varför är jag alltid utsatt för saker som skrämmer mig? Det är som om det står skrivet i pannan ”TA MIG TA MIG!!!” eller ”LÄTTLURAD!!”. Fick under dagen ställa upp som ”modell” för en porträttfotografering då kameran och ljuset skulle ställas in. Visst super kul att få fina bilder på sig själv… Fröken V har ju en förmåga av att skrämmas och bli stel som en pinne bakom kameran med okänd fotograf av någon oförklarlig anledning. Eller ja egentligen är den nog inte så oförklarlig, det är nog så simpelt som att det sitter i huvudet grundat i osäkerhet!

 

”Roligt” nog är att fotografen som bad mig om hjälp känner till min stelhet och verkar se det som en sport att komma förbi den?! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta?!

 

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om det här…


Veronica


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det kommer gå jättebra ska du se!

Kram

2009-09-09 @ 07:56:36
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0