Måndagens middags tankar...

Igår blev det ett stycke medelpass med den bästa tränaren av dem alla Pia! Så sjukt motiverande och go tjej! Hälsar alltid så glatt när man kommer ner och frågar ständigt hur det är med mina axlar/skuldror som gör att armhävningar inte går att göra allt för många av innan kroppen säger ifrån. Stannade kvar en stund efter första passet jag hade med henne för att fråga hur jag kan bygga på muskler mest effektivt på och utanför passet utan att skada det redan infekterade området i något som en gång var en inflammation som numera är kroniskt. Ständigt håller hon extra koll på mig under träningen o ser till så allt går bra. Hur rart är inte detta? Likaså har syrran haft lite problem med knäna vilket också är något hon hållt under uppsikt. Tycker den här typen av människor är helt underbara att ha i sin omgivning. Medmänskliga, omtänksamma och oerhört rara. Helt enkelt personkemi som funkar!

 

I dag är tanken att köra Affro Dans under kvällens småtimmar. Ett pass som var lite udda men helt klart kul. På tisdag Ki Box vilket också leds av bland annat Pia. Ett pass som jag tycker är riktigt kul. Få ut ens eventuella aggressioner och sedan avslappning i form av Qi gong. Onsdag var planerat att köra Yoga men kom på att jag eventuellt inte kan men får se hur det blir…

 

Sitter för närvarande o snörvlar igen vilket inte känns så kul… Hoppas verkligen det ger med sig! Kanske ska man köpa lite extra vitaminer på burk/brus.. Berocca?

 

Åker iväg på kryssning på fredag med gamla jobbet vilket ska bli sjukt kul. Delar hytt med två helt fantastiska och underbara tjejer och en till person som jag aldrig riktigt fick något grepp om då hon startade strax innan jag slutade. Hur det än blir så kommer vi ha sjukt kul. Ska käka en tre rätters, dricka gott och skratta en massa. Ut på dansgolvet och dra en sväng om till mogendans. Gäller nog att sätta på sig snurrvänliga skor då Jimmy snurrar en så ofta han bara kan! Ytterligare en orsak till att ta med sig flera skor!! Haha. Ska kika med de andra deltagarna om de ska mötas upp någonstans innan och käka lite innan vi åker med bussen till Birka Paradise.

 

Ska på morgonen på fredag göra ett test för att se vilken grad av kunskaper jag har i Office paketet. Ska få en interaktiv utbildning av bemanningsföretaget baserad på de kunskaper jag redan har. Ska bli grymt kul och någon som jag ser som väldigt meriterande för framtiden. Kommer få köra utbildningen på distans vilket kommer underlätta grymt mycket för mig.

 

Nehe, nu kallar jobbet igen. Slut på lunchen och åter till verkligheten!!

 

Hoppas ni alla får en jätte mysig dag!


Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Ska bli så kul på fredag! Och va duktig du är med träningen, vart är de ni tränar?=

2009-09-28 @ 12:52:05
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Nadja

Det blir så sent att träna då, jag har ju all tid i världen om dagarna så de är därför jag vill träna då, så jag kan mysa med familjen om kvällarna.

2009-09-28 @ 15:04:08
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Nadja

Det blir så sent att träna då, jag har ju all tid i världen om dagarna så de är därför jag vill träna då, så jag kan mysa med familjen om kvällarna.

2009-09-28 @ 15:04:25
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0