Första träningsdagen!

Har idag klarar av första tärningspasset som fick bli en styrka/medel! Liknar precis det passet jag ofta gick på förr i tiden när man tränade regelbundet. Gillar passet men kan väl erkänna att armhävningarna inte gick bra alls!! Har ni sett överkokt spaghetti? Det var värre än så!!

 

Det finns så mycket jag vill testa på! Så nu får man bara hoppas på att det håller i sig och att man skärper till sig lite. Nu är det ju uppsatta tider som skall passas och så har jag ju syrran som peppar!

 

Är fortfarande full av adrenalin i kroppen efter träningen, så nu hoppas jag på att man kommer sova riktigt gott i natt!

 

Unnade mig en macka med ruccola, äggskivor och lite mumma när jag kom hem, lagade sedan rostade rotsaker och tjockkorv till matlåda i morgon. Kanske en fräsch sallad till det?

 

Tror jag är inne i något ”stimm” just nu… Vet inte riktigt vad som flugit i mig?!  Trött på att vara ledsen och vill göra saker som får mig att må bra. Att man kan tappa bort sig själv så pass är ju faktiskt rätt läskigt!  Nej nu ska jag försöka slå bort den där lilla bitterfittan i mig och vara mitt sanna jag! Den glada sprallig Veronica som gillar livet!

 

Seriöst låter jag rätt speedad nu va? Sitter och funderar på hur jag ska lyckas sova när det bara spritter i kroppen på mig…

 

Hoppas ni alla haft en trevlig dag/kväll! Ska försöka krypa ner i sängen och fånga John Blund och kramas lite för natten!

 ♥ Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0