Melissa Horn - Jag Kan Inte Skilja På



Det är dags att tänka efter, o jag vill inte följa med

Det har regnat hela sommaren, o jag känner med det

Jag ville vänta tills du fråga, o du frågade till slut

Och jag hörde sånger i mitt huvud, men dem kom aldrig ut

 

Och jag kan inte skilja på, om jag vill vinna dig

Och jag kan inte skilja på, om jag vill va med dig

Och jag kan inte skilja på, om jag vill bli av med dig

Och jag kan inte skilja på, om jag vill skada dig

Men du om nån borde förstå att man inte gör så här mot mig

 

Du ville prata här om dagen, o helt plötsligt blev det tyst

Men jag undrar vad som hände, vi som skrattade nyss

Nu tror du säkert att jag hoppas, på nått som aldrig ska bli av

Men jag har aldrig lyssnat när du lovat, aldrig ställt några krav

 

Och jag kan inte skilja på, om jag vill vinna dig

Och jag kan inte skilja på, om jag vill va med dig

Och jag kan inte skilja på, om jag vill bli av med dig

Och jag kan inte skilja på, om jag vill skada dig

Men du om nån borde förstå att man inte gör så här mot mig

 

Vi tar en paus och lämnar rummet, men nu släpper du min hand

På varsin sida av vägen, som en främling för varann

Jag vet precis vad du känner, fast du aldrig sagt ett ord

Du har viljan att bli större, här är du redan stor

 

Och jag kan inte skilja på, om jag vill vinna dig

Och jag kan inte skilja på, om jag vill va med dig

Och jag kan inte skilja på, om jag vill bli av med dig

Och jag kan inte skilja på, om jag vill skada dig

Nej jag kan inte skilja på, om jag vill vinna dig

Och jag kan inte skilja på, om jag vill va med dig

Och jag kan inte skilja på, om jag vill bli av med dig

Och jag kan inte skilja på, om jag vill skada dig

Men du om nån borde förstå att man inte gör så här mot mig

Att man inte gör så här mot mig

Att man inte gör så här mot mig

Att man inte gör så här mot mig



Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0