I need a partydress!

Letar febrilt efter den där klänningen som skriker DET till kickoffen. Har hittat en hel del nya sidor med massa fint!

Har mest fastnat för två adresser till sidor jag inte kände till sedan innan. Den ena av en slump när jag kikade in på Kenzas blogg och hittade hennes enaxlade klänning med strass längs ena sidan som var riktigt snygg! Goddiva efter lite sökningar på google.

Goddiva

Lipsy

Har hittat en klänning som jag tittat på om och om igen men önskar att den vore mer urringad i ryggen än en heltäckt en. Ska suga liten på tanken av klänningen och vad man i sådant fall skulle kunna ha till. Nästan fråga är i så fall svart eller silver?!

 


Veronica

 

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag röstar på svart! Ha lite färgglada smycken till så blir det kanon.

2009-10-21 @ 19:45:44
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: FRiDA

Ja, jag tror också på den svarta faktiskt. Krampuss

2009-11-03 @ 10:05:48
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0