...

Den här veckan kommer att bli en lugn vecka vad gäller träning. Kommer att skippa måndagen och tisdagens träning. Köra onsdagen för att samla kraft och harmoni inför kommande händelser. Köra hårt på söndagens medel pass. Kan kännas pissigt att trappa ner nu när vi är inne i ett jäkla stim jag och syrran vad gäller träningen. Men behöver fixa och dona med en massa saker hemma, fixa kläder och produkter nere på stan som jag annars inte skulle hinna med för träningens skull. Jobbar halvdag på torsdag och likaså på fredag.

 

Fick en massa bilder nyss av en fd kollega från vår kryssning så tänkte bjuda på en bild.

Camilla, Håkan, jag & Jimmy


Veronica

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag var så glad över att jag inte var med på en enda bild tills...sista kom! hahaha



2009-10-26 @ 15:17:40
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-10-26 @ 23:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0