Underbara ting!

Var till Underbara Hem i går och hittade en massa fint som vanligt! Har tidigare suktat efter ett par silvriga stålhuvuden som skall likna typ ett hjorthuvud. Men nu har jag nog övergett dem och förälskat mig i denna skapelse. Kostar bara 2500:-… Usch vad jag vill ha den, eller ja två vill jag faktiskt ha om jag ska vara ärlig eller tre… Så är du snuskigt rik, ahh nej jag ska inte sälja mig så billigt! HAHA!

 


Hittade även ett par korgstolar som var fräcka! Skulle passa utmärkt till det där huset jag en vacker dag kommer att bo i(!?). Två stycken på framsidan för att bara sitta och prata strunt i en eftermiddagskväll. Ett runt svart lågt bord skulle vara riktigt najs!









Hittade även en rätt rolig men satans obehaglig grej när jag strosade runt. Innehållet i burken ser ut som små slemmiga svarta kluttar. Givetvis måste Veronica pilla på allt… *host* Så jag körde ner ett finger i burken o gröta runt. Haha, detta var nog den sjukaste upplevelse jag kännt på länge. Som en burk med STORA svarta gummispermier som var så där lätt kladdiga o klibbiga. OTÄKT!! Tanken var att man skulle fixera blommor med dessa minst sagt udda gummikulor.

 

 

 

Och så till sist vid kassan hittade jag en massa stenar med fina/rörande budskap.

 


Fanns en hel drös med saker jag skulle kunnat ta med mig hem men tyvärr är mitt hem inte så stort så allt får plats och inte har jag heller ett helt lager att förvara allt i. Men det är kul att få komma iväg och drömma bort sig bland vackra ting och skaffa inspiration!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0