Den mest underbara veckan/helgen på länge?!

Ja det har ju i alla fall börjat super bra så vi hoppas på en fortsatt trend!!

Slutade kl 13.00 i onsdags dvs kort vecka på jobbet! Fortsatte sedan med att jag fick träffa Nadja som jag inte träffat på evigheter och så hennes och Noaks lilla mirakel Angelina som är så bedårande söt. Bakade med syster i går kväll och har nog förhoppningsvis lyckats göra en god morotskaka och en god snoddaz! Och så i dag... Ja jag fyller förvisso tant (25) men hey få hela familjen samlad och alla dessa gratulationer som haglar in på mail, FB, SMS och samtal. Till och med så min far sjöng i telefon.. Varken seriöst eller vackert... men det var med mycket kärlek! Robert gjorde en omelett till mig på morgonen till frukost och har varit så där super mysig och pussig. THIS I LIKE!!!

Idag känner jag mig lycklig!



Veronica

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Stort grattis till dig tjejen :D Hoppas du får en fin dag.



Kramar

2009-05-21 @ 13:32:18
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: FRiDA

Varför kan man inte få fylla år fler gånger om året? kliar sig i huvudet När jag blir president ska jag införa det. Röstar du på mig? tittar på med hundögon

2009-05-22 @ 22:43:03
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0