Äntligen är den funnen...

Äntligen har jag hittat mitt vrålåk!!! Som jag har letat. Att den dessutom innehar denna alldeles unika blåa färg och en form utan dess like.. Och priset, ja 6300:- är ju inga pengar heller precis.



Jag driver förståss med er för dem som inte redan förstått det! Det här var verkligen det fulaste jag någonsin har hittat!!! Jag viker mig dubbel av skratt och funderar stillsamt på vem fasiken som vill ha en sådan?! Den puttrande 10 KW motorn av modell Thridge Titan 60V får mig att fundera hur roligt den måste låta och hur himla kul det skulle se ut att åka med rutorna nervevade en solig sommardag. Man kan väl minst sagt säga att det är en blickfångare. Sen är bara frågan om det är på gott eller ont! ;) Det är nästan så jag vill köpa den bara för att den var så ful... Är jag frisk om jag känner så?

Veronica

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Hahahaha och jag som tycker jag har en ful bil, men den där var verkligen snäppet värre :P

2009-05-11 @ 19:44:46
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0