So you think you can dance?



Sitter och väntar på att So you think you can dance ska börja och funderar på hur många nötter det är som söker i år. Är man inte lite elak när man sitter där och skrattar åt dem som inte kan dansa men inte riktigt har insett det själva? Min speciellt en kille som tyckte han var världsbäst, snyggast och gud vet allt. Ni som själva brukar titta på detta kommer säkert i håg honom med sitt fina artistnamn "Sex".  För er som inte mins så har ni ett klipp nedan.



Hittade även denna hysteriskt roliga video med samma kille. Jag kan inte rå för det men jag sitter och skrattar mig dubbelvikt när jag ser denna kille "ge allt han har". OBS notera den röda tejpen på golvet i denna video.




Ska nog ta och plocka fram en Gravendal Lime/Hallon och smutta på också och verkligen njuta av kvällen!

Har haft en underbar dag på jobbet! Trivs verkligen med mina arbetskollegor och det går nog inte en dag utan att vi skrattar åt alla tokigheter som händer. Idag har vi dessutom haft Ylva på besök med hennes tre veckor gamla dotter. BEDÅRANDE är ett passande ord för den lilla sötsaken.



Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0