Sjuk och sängliggandes!

Japp det är precis vad jag är. Lät som en hel karl förut när jag öppnade munnen och har mestadels legat i sängen och drällt den här veckan. Förhoppningsvis till någon nytta då det bara kryper i hela kroppen på mig just nu. Var så envis här om dagen och skulle INTE ligga i sängen utan upp och plockade in och ur diskmaskinen... Att jag inte trillade ihop av yrsel/utmattning är i sig ett mirakel för så dålig var jag! Men så är det när man är envis som en gris!


Pratade med min chef på företaget jag är uthyrd på under morgonen och talade om att jag skulle vara hemma idag också men att jag hoppades på att komma under morgondagen då jag fått nog av att vara hemma. Hon svarade lite försiktigt att det fanns admin jobb om jag nu kände att jag inte ville stanna hemma men lät lika "vackert" som jag gjorde nu. Man är ju trotts allt en röst utåt mermängden av dagarna eller ett ansikte som folk möter. Men blev ganska snart avrådd från att komma i morgon om det inte skett några mirakel. Haha, ja vi får se hur det går!


En annan rolig nyhet är att Helen och Daniel blivit föräldrar till en liten son! Grattis grattis!!


I övrigt har det inte hänt så mycket de senaste dagarna hos mig. Hittade en sida med kläder i helgen som det fanns en hel del intressant på. New Look för den som är nyfiken.



Veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0