I wish I was special..

Har haft en jätte trevlig helg bland nära och kära. Startade min helg med att åka till Köping och hälsa på Jessie, Per och Calle. Fick även fin besök från det så kallade gurkfolket som Jessie sa. Käkade super goda pajer och gick senare under kvällen ner på stan där man ställt upp ett stort öltält och minglade bland alla Köpingsbor till live musik. Hörde ett lokalt band spela en låt som verkligen etsat sig fast i mitt huvud och som spelats om och om igen. De hade gjort en cover på Radioheads - Creep och för er som känner mig så vet ni att jag är en fanatiker av musik och låttexter. Pratade en hel del med Jessie och mös ute på hennes balkong med lite frukost och prat. TUSEN TACK vännen för att du är den du är!!

Radiohead - Creep

Detta är inte alls min typ av musik utan snarare den typen av musik jag normalt sett brukar undvika. Men jag kan inte låta bli att lyssna på den om och om igen på grund av den helt fantastiska texten. Gillar dock versionen BBC Radio 1 Evening Session bättre men den fanns inte på YouTube.

Åkte sedan på söndagen över till mamma i Katrineholm och firade henne. Grillade gott och spelade kubbturnering med hennes jätte trevliga grannar. Käkade god efterrätt och mös i den underbara solen.

Idag har jag inte mått så där värst jätte bra och har väl egentligen först nu börjat må bra. Borde åka iväg och införskaffa mig lite föda men väntar nog tills Robert är hemma igen.

Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

låter som en trevlig helg =)

2009-06-01 @ 17:08:23
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Vad heter klänningen du tipsade om på Haléns? Länken funkade inte men jag vill ju se :)



Låter som du haft en jättemysig helg!! Precis som min senaste vecka.

2009-06-01 @ 19:05:21
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är jag som ska tacka! Jag har verkligen haft en underbar helg. Våra ensamma stunder var för mig guld värda ska du veta. Det är så skönt att jag kan säga precis vad som helst till dig och ändå ha ditt fulla stöd! Längtar till nästa gatufest ;)



Massa kramar och pussar till dig!

2009-06-01 @ 19:23:50
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Per

Tack för en kanonhelg!! Och tack för lite musik en annan kan lyssna på :D haha

Radiohead är ju bland mina stora idoler, sett twice jao!! :D:D:D hah

2009-06-04 @ 21:09:18
Postat av: Veronica

Tack själv Per! Hade verkligen en super trevlig helg/kväll. Stod och supermös när den här låten spelades. Så den här låten bjuder jag på med öppna armar för JÄVLAR vilken rörande text den har. I LOVE!

2009-06-05 @ 21:06:35
URL: http://justbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0