Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Nadja...

OM DIG.
1. Hur mycket är klockan just nu? 20.31
2. Namn? Veronica
3. Vart bor du? Eskilstuna
4. Hur många barn vill du ha? 2 st den dagen jag tappat min rädsla för att föda!
5. Vill du gifta dig? Självklart!
6. Har du ätit sushi? Ja, men inte dem med fisk på/i.
7. Favoritglass? Italiensk gelato glass helst från Montis.
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Två men äter inga av dem.
9. Humör? Varken arg, glad eller ledsen. Jag bara är! =)

FYRA GREJJOR.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Ja tyvärr.
2. Har du en hund? Nej
3. Sover du helst själv eller med någon? Med någon
4. Tror du på spöken? Tror på någon typ av övernaturligt väsen.

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Ja någon centimeter till skulle inte skada!
2. Skulle du vilja väga mer? Nej jag trivs rätt bra med mina kilon.
3. Skulle du vilja ha sex nu? Nix
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nepp, inte det heller.


KAN.
1. Kan du röra på öronen? Ja
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Haha, ja tyvärr!
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja helt klart.
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Om jag har ett sådant begär ja visst!
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Inga problem.
7. Kan dina vänner lita på dig? Japp
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Räcker med den jag lyckats skaffa efter ett besök i Norrköping med Frida. Haha
9. Kan du suga? damsuga? Suga? Damsuga? Haha ja det skulle du bra gärna vilja veta va?! =)
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Om det verkligen är nödvändigt, ja!


HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, alla har vi väl varit unga och dumma!
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Givetvis!!
3. Har du syskon? Japp ett stycke sockersöt lillasyster.
4. Har du någonsin haft sex med någon? Ja
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Ja det tror jag. Men inte för att såra!
6. Har du varit full den här månaden? Inte vad jag kan minnas så det måste räknas som ett nej!?
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ja
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Japp
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Nej
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Japp
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Hahaha jahh...
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Det beror sig lite på hur man vill tolka frågan. Samtidigt nej!
14.Har du ljugit på någon fråga än då? Nej

Känner du dig träffad eller bara har lite dötid över så räkna dig själv som utmanad!!

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0