Slapp-Verra!

Idag har det inte hänt mycket. Tog en sovmorgon till 11.30 (idag igen...) drog på mig mysbrallorna, rufsa runt i burret till hår och strök runt här hemma för att göra så lite som möjligt. Mycket slösurf och ligg i soffan har det varit idag. Vad det är gott att vara ledig och inte göra ett smack ibland!!


Har gjort lite falukorv i ugn och potatismos... Fick något sug så där vid 15.30 och fick för mig att det skulle vara ENORMT gott med just det i magen. Så här i efterhand vet jag inte vad jag tänkte på, men ner gick det ju helt klart! Om det var super gott likt en gourmand middag som jag inbillat mig att det skulle vara?! Nej, inte det minsta! Hahaha. Någon signal där uppe i hjärnkontoret måste ha kommit fel!


I morgon är det dags för jobb igen och sedan lite mer ledighet. Tänkte kanske åka till Katrineholm på lördag och hälsa på mamma. Kanske ta en sväng till Vingåkers Factory Outlet och leta efter ett par (eller flera par) jeans. Försöka hålla fingrarna i styr och inte komma hem med fler skor och... Eller ja det blir nog svårt då det kommer hem ett par stövlar oavsett vi åker till Vingåker eller inte då jag har ett par nya skor står hos mamma och väntar. Kvinnor och skor...


Vad som händer annars i helgen har jag inte en aning om men något säger mig att det kommer vara lugnt och stillsamt då jag insett att det är något jag behöver få lite mer av just nu för att insidan min ska må bra! Kanske ska man slå till och gå och sola någon dag?!


Har förresten hittat ett spel som jag kan spela på X-boxen. Gissa om jag smilade upp mig när jag hittade Sonic Unleashed. Kul som attan är det trotts att jag inte riktigt hänger med alla gånger.



Veronica

Kommentarer
Postat av: Ronja

va med och tävla hos mig:)

2009-01-01 @ 19:43:53
URL: http://ronjasjodin.blogg.se/
Postat av: Emelinda's blogg

Ja nyår är ju rätt så överskattat egentligen, räcker gott & väl med lite mat i magen o trevligt sällskap :)



Ja men det vore ju hur kul som helst. Ni är absolut välkomna till Örebro. Jag har inte fått en enda jobbdag för hela januari, så jag har all tid i världen. Däremot har jag ont om pengar så att fara iväg för mig funkar inte riktigt nu iaf. Men en fika har man ju alltid råd med o man kan ju fönstershoppa ;) Kramar

2009-01-01 @ 19:45:01
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jessica

Låter som du haft det riktigt lugnt och skönt gumman :)



Du vet vad jag brukar säga: man kan inte ha för mycket skor :p



Kram

2009-01-02 @ 08:24:19
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Tony

Hahah, är det så du ser mig, som en babian? :D Självklart, lite crazyness håller doktorn borta från magen. =) Ja, det har varit underbart! Ha det gott!

2009-01-03 @ 14:18:46
URL: http://blog.tonkas.net
Postat av: Anna

Har aldrig varit på Vingåker, har jag missat nåt? :)

2009-01-03 @ 19:08:00
URL: http://ettsmultron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0