Glädje!

På morgonkvisten brukar jag alltid börja med att gå igenom alla mail och finner till min stora glädje ett ifrån en före detta arbetskollega som jag fortfarande håller kontakten med över främst nätet. En kille som jag delat många skratt med och som helt klart innehar samma (om inte värre) sjuka humor som mig! I mailet hade han även dikterat ett speciellt tack till enskilda kollegor (icke kollegor) och där hittade jag mitt namn! Gissa om jag blev glad när jag läste raderna:


Veronica N - Även om du inte jobbar kvar här så skulle de inte funka att INTE skriva med dig här, hur skulle alla grå dagar rulla på utan vår humor?


Det värmde gott i mitt lilla hjärta!


Lycka till i storstan Calleponken! Får komma upp och hälsa på dig och se till så du inte blir någon stockholmsbrat!

Veronica


Kommentarer
Postat av: S O F I A | F O T O B L O G G

Godmorgon!

Kikar in för att önska dig en härlig dag! :D

Kram, Sofia

2009-02-02 @ 10:29:06
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Björn

Haha ja han är verkligen sockersöt :)



Hehe ja vi kommer sakna Mr.Banana som fan här nu, alla bra bara försvinner :(



Allt är bra med mig i alla fall, kram.

2009-02-02 @ 13:39:07
URL: http://bjornwestergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0