Torsdag

Bilen är nu tvättad och så gott som ren! Bara insidan som saknas och roligt nog var det fler som märkte hur mycket renare bilen var idag. Så idag fick någon annan vara den mobbade kraken.

 

I morgon blir det Lucia firande med lussebullar och kaffe till eftermiddagen. Ska bli riktigt mysigt och hoppas alla kommer ner och träffas i lokalerna. Följer kanske med gänget ut och kör en fredags pizza om hungern är tillbaka. De har så sjukt goda pizzor på mälarens här i strängnäs.

 

Är för övrigt på jakt efter en lägenhet någon stans inom Sveriges ramar som det ser ut just nu, så har du en i bakfickan får du mer än gärna höra av dig! Har fått några napp så blir till att kika in dem o se om de är något för mig eller inte. Något ljust och fräscht gärna med öppen spis och balkong… Helt enkelt någonstans där man kan få känna sig hemma!

 

Till er där ute som smygläser eller rent av läser o lämnar avtryck, ha en underbar torsdag!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Björn

Ehh vad har jag missat som bara läser lite då och då, flytta?



Hoppas det är bra med dig, kramar.

2009-12-10 @ 20:00:31
URL: http://pfmylife.wordpress.com
Postat av: Jessica

Du kan få bo hos mig sötnos. Jag har stor säng ;)



Puss o kram

2009-12-10 @ 23:43:09
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja jag får helt enkelt hänga på gymet eller på Ica :p



Allt för dig gumman! Vad sägs om en dejt med mig på tisdag?

2009-12-11 @ 23:13:49
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0