Många tankar som flyger genom huvudet…

Som några av er säkerligen redan märkt så har det varit tyst ett tag från mig, vilket är ett medvetet val. Det är mycket som händer på det privata och ibland är det svårt att hitta fokus i vardagen!

 

Idag är det dags för två lägenhetsvisningar och jag hoppas på mer lycka än vad mer mängden av de andra lägenheterna gett. Har än så läge hittat en som intresserar men är lite osäker på badrummet vilket får mig att tvivla. Men skam den som ger sig! Jag ska hitta min borg, mitt hem där jag kan känna lugn o ro igen.

 

I övrigt börjar julen närma sig och för första gången på länge längtar jag riktigt mycket! I år är första året på många, många år som hela familjen är samlade under ett och samma tak. Något som för mig känns väldigt skönt då min familj står mig väldigt varmt om hjärtat. Som vanligt blir det bingolotto på uppesittarkvällen med pepparkakor, kex och ostar. För att inte glömma årets första julskinksmacka!! Granen är redan klädd vilket är lite fusk i år… Sen blir det till att hjälpas åt under julafton för att få all mat klar och uppdukad. Lite slapp i soffan till Kalle, för det kan man ju inte missa även om man sett det år efter år och kan alla repliker utantill sedan länge! Sen blir det lite sällskapsspel som förhoppningsvis kan bjuda på lite skratt. Kanske ta en titt i några gamla fotoalbum och skratta åt alla fula frisyrer och kläder man haft genom åren!?

 

En kopp varm choklad på det här och sen blicka ut genom fönstret på ett alldeles underbart vitt vinterlandskap!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Björn

Blir samma här, hela familjen samlad i år, riktigt skönt!



God jul på dig, kramar.

2009-12-23 @ 15:29:49
URL: http://pfmylife.wordpress.com
Postat av: Elin

Hoppas allt är kanon med dig och att du har haft en riktigt toppenjul :) kraamar

2010-01-03 @ 14:08:33
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0