Tankar...

Har sovit riktigt illa i natt! Kan inte sluta tänka o jag vill inte sluta tänka heller...


Måste dock ha råkat somna någonstans på morgonkvisten då jag skulle kika vad klockan var eller om någon fått för sig att ringa eller messa. Telefonen var TVÄR död vilket förvånade mig då den hade skapligt med batteri igår kväll!? Inga indikationer på varken samtal eller sms vilket kändes skumt.


Har jätte fint väder här i Eskilstuna idag visar 26 grader i skuggan redan så borde väl kanske kasta in mig i duschen och göra mig i ordning för en dag/eftermiddag ute i Sundbyholm.

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Låter inte kul att du tänker så mkt, har de hänt ngt speciellt? Kram på dig

2009-08-09 @ 17:42:26
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Björn

Tack för din vänliga kommentar.



Sover inte heller, kan inte sluta tänka, mår bara skit, förhoppningsvis av andra anledningar än dig gumman.

2009-08-10 @ 09:05:29
URL: http://pfmylife.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0