Slamtömning och sista sucken!

Har idag haft slamtömningskillar på besök på kontoret. Har efter dagens upplevelser varit i stort behov av frisk luft vilket kanske är förståeligt för dem som haft med slamtömning och göra. Fy tusan så illa det luktar!! Detta är något jag aldrig i hela mitt liv skulle klara av att jobba med. En av killarna som utförde jobbet hade rätt kul åt en annan som stod och mer eller mindre hulkade utanför av den fina odör vi under en stund hade inne i byggnaden.


I helgen som kommer är det fullbokat med saker att göra. Och något jag hade glömt.. Det är sista sucken med i alla fall ett band som jag måste gå ner och titta på. Dead By April. Så på fredag kväll blir det en sväng ner till holmen och kika på dem live och hoppas på att Losing You är lika bra live som den är på tv/radio.





Finns två andra band jag tror kan vara lite intressanta att lyssna på.. Crucifid Barbara och Sparzanza. Kan bli kul och dessutom är det gratis.

Veronica

Kommentarer
Postat av: Nadja

Men åh kommer dom?? Kostar de att gå in?? Va va va..nu vill jag med :D

2009-08-24 @ 21:32:39
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vilken tid är det? Vi ska ev dricka lite gott med några av våra vänner (alla dom som var på bröllopet) men inget är bestämt men du får ju mer än supergärna hänga på och så kan vi kika på dead by april!

2009-08-24 @ 22:11:52
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0