Myskväll, tatuering och shopping!

Bakar vad jag hoppas blir världens godaste blåbärspaj. Skall om en någon timme ut till min före detta arbetskollega Camilla med make och barn, syster med barn och bror på en grillkväll med lite kubb. Ska bli riktigt trevligt att ses då vi tyvärr tappat kontakten en del sedan vi blev varslade från våra förra jobb.


I övrigt har det inte hänt så mycket idag. Kikade i en tatueringstidning i går när syrran och jag var nere på stan och konstaterade att jag gillade motiven med feerna. Har kikat lite på tattoo finder och gillade Tender Mushroom Fairy by Sherm men vill hitta något med en stående kvinna med huvudet lätt lutat bakåt.. Svårt att förklara. En annan som jag tycker är fin är denna.



Något annat som kan locka är ett hjärta av något slag precis vid troskanten eller en "ranka" med liljor och krusseduller som går från baksidan av ryggen fram mot  nedre delen av magen. Tyvärr är jag så in i helvetes jävla spruträdd så jag vet inte om jag skulle klara av att tatuera mig!


Har köpt mig en jätte fin lila sjal/halsduk som jag är riktigt kär i och kommer förmodligen att använda den flitigt till hösten om jag känner mig själv rätt.



Här om dagarna var jag till Västerås och shoppade en hel del. Lite av de kläder som inhandlades blev följande.

 
 


Veronica

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Åh jag vill osså shoppa. Och tatuera mig :P

2009-08-04 @ 19:31:42
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0