Sol, sol, sol, sol...

Sån underbar dag som jag öskar aldrig ska ta slut! Har hunnit med en hel del saker idag och känner mig så där lagom nöjd över mig själv! Har kikat på nya dynor till balkongen, köpt ett jätte sött halsband för ynka 59 kr, olja till möblerna, ätit slagsta glass med pappa och Mickis, oljat möblerna, städat och så ska det införskaffas hämtmat från spicy hot och så ett stycke film. Kan det bli en bättre dag i solen?


Har fått någon idé om att dra ihop ett redigt gäng med folk om en månad eller två en fin helgdag och köra brännboll och grilla. Vore ju hur mysigt som helst! Så där så jag bara längtar tills värmen håller i sig lite längre in på kvällen!


Bjuder på några bilder från när vi var i HGB eller ja rättare sagt på våran utflykt till Ystad.

Lotta, Tedi & Jag



Veronica


Kommentarer
Postat av: FRiDA

Du fick nyligen veta min hemlighet... fniss

2009-04-26 @ 10:41:15
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Tack tjejen, hoppas dock ni har finare väder än här i Örebro. Idag är det så grått, mulet & trist. Känns som om både regn & åska hänger i luften :S



Ja billig shopping gillar vi, särskilt när det är sådana måsten som tex. hundmat som skall inhandlas. Fast skor & allt vad det heter är ju faktiskt nödvändiga ting också ;)



Ha det fint tjejen! Kramar

2009-04-26 @ 15:16:18
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Elin

Guuu så mysigt med brännboll o grillning =) Grillning blir det en massa här, alltid lika härligt! ..men brännboll var det faktiskt länge sen sist nu =P



Strålande solsken här också sista tiden, sååå galet skönt. Hoppas verkligen att finvädret håller i sig. =)



Jo man får ta och göra det bästa av situationen, så hoppas det blir en lyckad semester för dig! Hur lång semester hade du tänkt ta ut i år? =)



puss o kram sötis

2009-04-26 @ 15:35:03
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: FRiDA

Japp, han blev minst lika kåt som du! Hahahahah!

2009-04-28 @ 19:21:05
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Känner att det är dags att utvidga vyerna eller vad man ska kalla det. Står bara o trampar på en o samma punkt, kommer ingen vart känns det som. Tröttsamt & fungerar inte i längden att bara vara behovsanställd och likaså att hatta mellan nya jobb hela tiden, lönlöst att få något fast numera. Har sökt tre olika utbildningar inom missbrukarvården + några fristående kurser, så vi får väl hoppas jag kommer in på något. Även om jag egentligen inte har någon som helst lust att lassa på mig ännu mera studieskulder, men vad ska man göra? Nya kunskaper krävs för att ens ha nån ynka liten chans till ett vettigt jobb. Men jag tvivlar på att det blir studier, antalet sökande lär ju ha fördubblats i år pga allt varsel.



Vad gör man som systemvetare? :P



Kramar

2009-04-28 @ 22:14:32
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0