Förlåt jag bara måste...

Nu har jag hållit det inne sedan i morse eller ja rättare sagt sedan i går kväll med alla tankar... Vad fan fick man en hjärna för? Just nu skulle jag vilja ha en off knapp till det som snurrar!! Eller så kunde jag ha fötts med snopp för de verkar ju onekligen inte tänka med den större hjärnan. =)) Haha usch vad bitter jag är just nu!


Så nu känns det genast lite bättre när jag fått spy lite galla! Får inte tag på Millis så det lutar åt ett besök på Tuna för att träffa Jessie och Per! Sugen på glass är jag!! Och sola ska jag nog göra ikväll! Man får unna sig saker när man känner sig lite extra så där deppig. Kanske tar jag rent av och köper mig ett par nya skor?! Då blir det nog 

dessa godbitar.

Veronica


Kommentarer
Postat av: FRiDA

Ja då, det är superfint väder här också. Har jobbat idag, men är hemma sen 17:15 så jag får se lite sol idag ändå. Om inte annat så finns det ju mer i solariet. ;)



Skorna du visade är riktigt snygga! Jag hittade liknande på Deichmann för 250 kr. MMS'ar över dem. Kramar

2009-04-25 @ 17:40:20
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: FRiDA

Ååå, det hade varit toppen! Det finns ju både Gröningen och massor av gräsplättar att ligga och drälla på här i stan. =) KOM HIT!

2009-04-25 @ 18:12:26
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: FRiDA

Visst är den bra!! Kan du gissa vem jag fick den av? =)

2009-04-25 @ 18:38:51
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0