Är hon död?

Nej då hon har bara bloggtorka den där Veronica!

Har verkligen inte haft tid eller ork till att blogga. Har inte ens lagt in bilderna från kameran sedan vi var i Helsingborg på datorn! Tragisk man är!

Har som några av er redan vet fått ett nytt uppdrag sedan ca 3 veckor tillbaka i Strängnäs. Detta tar upp min tid mellan 04.00 - 18.00. Ain't it lovely att åka kollektivtrafik med både buss och tåg!! Så håller på att spana efter ett stycke bil för att slippa pendlingstimmarna så mycket det bara går. Idag tar det allt som allt med väntetider etc 1h enkel resa med kollektivtrafik. Med bil... 20 min! Behöver jag säga att jag är desperat efter en bil?

I övrigt borde jag tacka Frida som poängterade för en liten stund sedan att jag är VÄRLDS SÄMST på att blogga. Tack för att du ryckte mig i kragen!

Vad händer annars i mitt liv då? Tänkte olja trallen på balkongen i helgen så det blir till att ligga på alla fyra och se så där lagom lovlig ut till alla stackars grannar som kan råka se in på balkongen när man ligger där och gnor/målar. Haha, ja det är ju bra sött att närmsta grannen har ett fönster precis lagom för att stå och glo rakt in på balkongen!! Yeeaahhyy!!! (NOT)
När man ändå håller på med balkongen så lär nog utemöblerna få sig en rejäl omgång med olja dem med!
Funderar även på att göra årets första grillning! Frågan är bara vad ska man grilla?

Det händer säkert tusen saker till men jag vet inte vart jag ska börja så det får väl komma vart efter! Eller jo förresten jag har några saker till jag bara MÅSTE berätta. Håll i hatten för jag tror jag blivit gammal!! Här om dagen fick jag panik och började plocka gråa hårstrån efter gråa hårstrån från min högra sida av skallen med pincett. Ja du läste rätt, det är bara på den högra sidan de växer. Fick säkert en 20-30  stycken! Jag håller på att bli gråhårig.... Finns det något band man kan backa här eller vad gör man nu liksom? Och som om inte det skulle vara bevis nog på att jag börjar bli gammal så hade jag lyckats sätta på mig undisarna ut och in! Tur det inte var bak och fram i alla fall! (Ber om ursäkt för diverse bilder som skapats i era huvuden nu...) =) Det är jobbigt att bli 25år! Vilket jag också kom på nyss att det är mindre än en månad kvar till. Ska man bli så här när man är 25? Haha!


Markus Gardeweg Feat. Michael Feiner - Fairplay (Let There Be Love)


Hoppas ni alla har det så bra som man bara kan ha! Själv tänker jag "göra sängen" nu för att orka ta mig upp vid 04.00 i morgon!

Veronica

Kommentarer
Postat av: Emelinda

Hahahaha så det är så man blir strax innan man fyller 25. Då vet jag vad jag har att vänta mig senare i år då, jag fyller ju 25 i november :) Uuuusch, vi börjar bli gamla!! Kan vi stoppa hastigheten lite, jag hinner inte med att leva ju.

2009-04-24 @ 08:09:11
URL: http://emelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0