I made it!

Som en del av er redan vet så har jag varit sååå jäkla nervös inför halkbanan sedan en tid tillbaka. Redan igår kväll hade jag världens magknip o vaknade upp i morse med än värre knip i magen. Lactiplus is the shit säger jag! Kom till halkbanan o tack o lov var vi bara tre från vår skola som hade hunnit komma dit så vi fick köra den där övningen med en tvärnit innan alla satt o tittade på en som ett fån. Tror jag ska tacka min lärare då han vet hur jag är när det gäller sådant där! Tror faktiskt han planerat att vi skulle vara där först just för min skull.


Sen bar det av ut till bilarna o gissa vem som hamnade i första bilden trotts att jag tjingade den sista.... Haha, jaja det gick ju bra trotts allt. Trodde jag gjorde en massa fel o att det gick skit dåligt men slutade med att jag fick beröm då jag var den enda som inte snurrade runt utan klarade av att parera osv.


När det var dags att bli runtsnurrad i en bil lik när man voltar hamnade jag i passagerar sätet tillsammans med en kille från samma körskola som mig. Sist ut var vi o givetvis skulle det jävlas lite extra med oss så vi fick sitta still på sidan ett bra tag innan vi snurra runt o det skulle ställas en massa frågor. Så slutar läraren med.. Ja men det här var ju bara ett par minuter det kan ju ta 20min i verkligheten... När vi snurrade runt igen satt killen bredvid mig med fötterna kvar på rutan och tog spjärn vilket fick oss alla att skratta varpå jag skrattade hela varvet runt likt en 14-is.


Nåväl, kul var det men samtidigt obehagligt. Tänkte ofta på olyckan med Lyberg o på det som hänt Bloom. Så man kan väl minst sagt säga att jag fick mig ett par tankeställare under övningarna.

Förresten... jag blev godkänd!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Emelinda

Känner verkligen igen tankarna. Jag var också livrädd inför halkan, men det gick ju galant iaf. Dock testade jag aldrig på att sitta i den voltande bilen, det var inget krav för oss så jag slapp det gärna. Härligt att du fixade det, grattis!



Ja då känner du ju gott och väl igen hur mitt mående var hösten två år sedan. STOR eloge till dig att du står på egna ben idag!!! Och massa kramar!!

2008-09-25 @ 16:26:45
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Haha jag blir sjösjuk, men likt förbannat ska jag ut på kryssning :P Har du nå tips på saker att kika på/affärer att besöka i Tallin då? Kramkram

2008-09-25 @ 18:06:45
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Oscar

Klart du klarade det tjejen! Nu är det ju inte långt kvar! ;)

2008-09-27 @ 19:11:03
URL: http://blogg.aftonbladet.se/378

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0