Jaha då var det ett tag sedan man skrev här!

Det har varit en del på jobbet och en hel del vid sidan av jobbet med pluggande inför teoriprovet som är i nästa vecka. Tokigt nervös är jag och känner inte riktigt att jag behärskar saker som jag är säker på att de finns med på provet. Men det visar sig då! Ska tok plugga i helgen trotts att Marko dyker upp o våldsgästar mig och Robert. Antar att de kommer sitta o kröka hemma eller gå ut på krogen och dricka bira. Kan nog vara rätt skönt för Robert o få lite manligt sällskap o lite tid för sig själv!


Förra helgen var Jessie på besök hemma hos mig o egentligen skulle vi bara käka något, prata skit o umgås. Det slutade med att jag o syrran övertalade henne att bli kvar över natten för att dra ut en sväng på krogen o drick lite alkoholhaltiga drycker. Så strax innan vi vandrade ut i Eskilstunas nattliv för att vela mellan de olika krogarna så togs det en idolbild.




Jess & jag


Lovade Jessie att jag skulle vara vaken när hon gick upp o åkte hem tidigt tidigt morgonen där på... Behöver jag säga att jag låg som en död gris o sov i min säng? FÖRLÅT Jess!!! Söndagen gick åt till att vara slö o bara hänga hemma till en bra rulle o lite mat.


I tisdags var jag tillbaka till Danderyd med jobbet vilket var hemskt kul. Har ju varit där en hel del med jobbet för att träffa våra konsulter under de senaste året.  Så oerhört kul att få träffa bland annat Helena som jag sett på tok för lite på sista tiden. Fick då en smaskig nyhet från en annan kollega som berättade att hon var gravid. Hur kul som helst då jag nu vet två som är på tjocken!!


Jag har fått på huvudet för att jag "glömt bort" en födelsedag vilket var mindre kul! O insåg igår att jag glömt bort min egen farfars födelsedag vilket kändes än värre då han alltid ringt på mina...  Är det nu man ska inse att man behöver lite tid till det privata också?


I går på lunchen var vi iväg ett gäng tjejer och käkade på Ming Palace. Var nog bland det bästa vi har gjort på länge. Massa trevligt sällskap och oerhört god mat som Nadja tipsade om. Så det blir det att göra fler gånger!


Idag är sista dagen för Nadja på jobbet vilket känns oerhört tråkigt! Eller ja tudelat är nog mer rätt då jag tycker det är jätte kul att hon hittat ett annat jobb som hon verkligen vill ha. Det har nog inte riktigt slagit mig än att hon inte kommer vara här mer så lär väl stå här i em o skvätta lite tårar över kontoret!

Veronica


Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag får nog köpa big-pack näsdukar till i e.m skrattar !!! =))

2008-10-10 @ 11:44:41
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Hej tjejen! :) Allt bra hoppas jag. Kom just med förslaget till Nadja om att ses över en fika i Etuna nån helg? Vore kul att träffa er båda :) Vad säger du? :) Kraaam

2008-10-10 @ 12:04:24
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Oh va glad jag blir :D Nej det har vi inte, men det får la bli när det har ramlat in lite cash på kontot igen så man har råd med bensin o en tur på stan i stora Eskilstuna ;) Kramkram

2008-10-10 @ 14:19:27
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Emelinda

Åh då ska jag hålla tummarna allt vad jag kan nu kommande måndagar :D Det kommer du fixa galant!!



Ja det kostar att ta körkort :S Dyrt att leva öht nu för tiden. Pengarna är ju nästintill slut när man betalat alla räkningar :( Fast jag har visserligen dragit på mig massa onödiga jävla krediter genom åren osv.



Men en fika & shoppingrunda i Etuna ska vi allt kunna unna oss ;) Kan vi diskutera magproblem som vi alla har gemensamt, haha :P Kram

2008-10-10 @ 15:39:23
URL: http://emelinda.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej gumman :) Det gör inget att du sov, det gjorde du helt rätt i! Jag var dock ett vrak den morgonen, inte så skoj att åka till Stockholm då...tur att jag inte fick i mig så mycket på kvällen bara. ;)



Tack än en gång för en otroligt skoj kväll. (bara så du vet så finns det andra mindre smickrande bilder men de lägger jag inte upp :) )



puss och kram

2008-10-10 @ 17:16:41
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: F R i D A

Grym bild på dig! =D Hoppas du får en fin kväll! Kramis

2008-10-11 @ 14:47:51
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0