Jag har fått dille på varma mackor!

Japp du läste rätt! Jag har fått världens dille på just varma mackor... Av allt man kan stoppa i magen! Gjorde ett par super goda igår med salami, rödlök, tomat, vitlöksdressing, ost, salt, peppar, vitlökskrydda och aromat. Skulle ha haft i champinjoner men var för trött för att skära mer så de fick ligga kvar i kylen till en annan dag.


När vi ändå pratar mat så kommer Jessie på besök i helgen! Tänkte jag skulle laga nått med fläskfilé men kommer fasiken inte på något som är så där super duper mumma. Någon som har något bra förslag? Kanske ska spana in något nytt på nätet o använda Jessie som försökskanin?!? =)


Så kom jag ju onekligen att tänka på den goda maten som vi åt nere i Thailand. Usch vad jag saknar smaken och lukten av all god mat. Har skaffat mig ett nytt favoritställe att gå ut o äta på... Thai Classic i Eskilstuna har jätte god thai mat!


 

Veronica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det låter kanon att använda mig som bunny, men låt svampen ligga kvar i kylen ;)



Lördag kan inte komma fort nog!



Puss på dig

2008-10-02 @ 19:29:06
URL: http://jagheltenkelt.blogg.se/
Postat av: F R i D A

Vi var och såg Step Brothers på bio. Ingen film jag rekomenderar... och absolut inte att slösa biopengar på!



Hoppas du får en fin helg! Kram

2008-10-03 @ 23:01:16
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0