Fylltaxi

Japp ikväll är det jag som är fyll taxi till alla dönickar i familjen. Har avslutat en trevlig middag utan alkohol hemma hos min far och släppt av först syster och sedan far, Robert och Tarja nere på Statt.


Har fått ett meddelande av en vän som länkade till denna info...




Tiesto Live, fredag 21 november 2008, kl 22.30


Stockholm

OBS! EVENEMANGET ÄR FLYTTAT TILL BERNS SALONGER
Köpt biljett till Münchenbryggeriet gäller.

Höstens stora klubbupplevelse är här - DJ Tiësto live i Sverige!
I fjol levererade han vad som kom att bli en av årets bästa spelningar - nu kommer han tillbaka för att göra det igen. O&P Worldwide kan stolt presentera, Tiesto Live i Stockholm 2008.

DJ Tiësto har gjort sig känd för sina sex timmar långa live-set, invigt de olympiska spelen samt spelat för utsålda arenor. Han har tre gånger belönats med titeln som världens främste DJ och rankas idag bland de 5 bästa.


Nu är jag skit sugen på att gå och kika! 490:- så det är ju inte mycket pengar att bråka om... Ja vi får se vad som händer.

Veronica


Kommentarer
Postat av: BAZE

Ähh.. Han kommer nästan garanterat att spela samma låtar, i samma ordning, på samma sätt som han gjorde sist...

2008-11-17 @ 14:26:54
URL: http://lifeasbaze.blogspot.com
Postat av: Björn

Sååå nu har jag laddat upp tokigt mycket bilder senaste dagarna :D hoppas det uppskattas.



Kram.

2008-11-18 @ 09:12:52
URL: http://bjornwestergren.blogg.se/
Postat av: F R i D A

Jag vill också! gråter floder

2008-11-18 @ 18:33:06
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0